Cum eram când eram mici? Fericiţi!

pictura cu degeteleAm un foarte mare grad de respect pentru cei care, în viaţă, reuşesc să facă ceea le place – şi fac asta cu dedicaţie! Nu mă refer aici la un job care să îţi placă, pentru că asta ar trebui să fie un standard pentru toată lumea. Mă refer mai degrabă la a-ţi urma hobby-urie, şi de ce nu, să le şi monetizezi!

Era la un moment-dat o vorbă, cum că orice idee ‘genială’ pe care ai avea-o tu, trebuie să fii conştiet că cel puţin o persoană s-a gândit deja la asta înaintea ta. Ei bine, în aceeaşi idee, ar trebui să privim şi partea plină a paharului şi să ne dăm seama că lucrurile care ne pasioneză pe noi, lucrurile care ne place să le facem – este destul de posibil să mai placă şi altora. Cum ar fi nişte bijuterii lucrate de mână. Sau nişte rame foto lucrate de mână. Sau o pereche de manuşi şi un fel făcute chiar de noi. Dar să rămânem la bijuteriile făcute de mână, şi mai exact la cele Zagoo; poţi vedea aici colecţia.

Şi poate că ar trebui ca mai mulţi dintre noi să ne mai recăpătăm din ocupaţiile care ne fac să fim noi, care ne făceau să ne simţim atât de bine, de împliniţi, mândri şi fericiţi când eram mici. Tu nu ai facut niciodată căsuţe din hârtie? Vaporaşe? Păpuşi din cârpe? Zmee – pe care nu reuşeai întotdeauna să le faci să şi zboare? Puzzle-uri? Nu ţi-e dor de momentele alea în care tot creierul tău era concentrat pe a realiza acel lucru (complet inutil, dacă ar fi să ne gândim acum raţional)? Mie imi este dor de momentele de genul acela, şi tocmai de aceea am o foarte mare apreciere pentru cei care au reuşit – sau reuşesc încă să facă aceste lucruri în continuare, cu aceeaşi dedicaţie şi entuziasm. Bravo lor! Şi mai mult decât atât, am de gând să mă reapuc şi eu să fac lucrurile care la un moment-dat mă făceau să fiu EU. 🙂

Imagine împrumutată de pe: http://www.tvlesson.com/lessonimages/12334.jpg

Lasă un răspuns

