Deci… te lasi de fumat?

Scurt update in legatura cu ultimul proiect la care am lucrat, cat si ce chestii noi am mai aflat (poate va sunt si voua folositoare):

1. Am scris o serie de articole, despre cum sa te lasi de fumat – un subiect care ma ‘pasioneaza’ din ce in ce mai mult, de altfel. (si pentru cei care inca nu stiu: da, m-am lasat de fumat – de mai bine de un an). Ca idee, site-ul il gasiti aici: www.QuitGuide.net

2. Am descoperit ca o ‘colaborare’ e posibil sa nu fie mereu colaborare, chiar si din motive tehnice. Mai putin codificat, asta inseamna ca pana la urma am dus la bun-sfarsit proiectul de una singura.

3. Am descoperit ca a scrie sau a re-scrie un articol pe acelasi subiect si acelasi keyword imi ia, surprinzator, cam la fel de mult timp. Asta cel mai probabil si pentru ca nu am avut nevoie de prea multa cercetare – stiam deja cam 70% din informatiile care-mi erau necesare pentru a face articolele.

Cam asta e tot, sunt foarte bucuroasa ca s-a terminat proiectul. Si mai ales ca s-a lansat si site-ul. Cat despre lasatul de fumat, observ ca tot mai multa lume incepe sa adere. Ceea ce mi se pare super tare!

Apropos: daca sunteti fosti fumatori, sau aveti de gand sa deveniti, sunt curioasa ce metoda incercati! Cam atat deocamdata.

– Alexandra out.

One response to this post.

  1. Posted by georgy_78 on Mai 19, 2010 at 3:07 pm

    Buna.Eu am incercat sa renunt la tigari dandu-mi seama ca nu este deloc benefic organismului dar nu am reusit . Ma lasam pentru maxim o saptamana si apoi reveneam iar la vechiul obicei … fumatul .O prietena mi-a recomandat un produs natural Noni de care ea a auzit la Tv.M-am hotarat sa-l incerc si va pot spune ca a facut minuni in cazul meu .M-am lasat de fumat si in plus m-am simtit si foarte bine ! Bafta

    Răspunde

Lasă un răspuns

