Despre cum sa traiesti acum

baloane de sapunDupa cum spunea si Alexandru gugurel aici, a venit timpul sa constientizam ca trebuie sa traim ACUM. Si nu cand o sa avem sficienti bani, timp, liniste  incat sa facem x, y, z.

Personal, de ceva vreme, ma tot invart in cercul asta vicios: astept sa se rezolve niste ‘probleme’ pentru a putea apoi sa ma bucur de viata. Mumbo-jumbo. E un pretext stupid pentru a amana ceea ce imi place sa fac. Motivul? Ei bine… nici nu stiu exact ce imi place sa fac.

Daca cineva mi-ar zice azi „Nu mai trebuie sa muncesti pentru a-ri plati mancare, chirie, cheltuieli, etc” nu cred ca as sti imedia ce sa fac cu tot timpul meu. Presupun ca mi-ar lua vreo 1-2 saptamani de leneveala si plictiseala pana sa incep sa ma gandesc, si cred ca inca vreo saptamana pana sa imi dau seama.

Deci, sfat pentru mine si pentru cine mai e in situatia asta: haideti fratilor sa incepem sa facem, cum spunea si David Deida in „The Way of the Superior Man”, sa incepem sa traim de azi. Putin cate putin. Sa incepem cu a ne gandi ce ne place sa facem, si sa facem asta pentru o ora. In fiecare zi.

Stop waiting for life to happen, let’s just live it today! 😉

PS: post-ul acesta a fost offtopic 🙂

Lasă un răspuns

