Cum se aleg keyword-urile excelente

cum se aleg keyword-urile excelenteCa sa pot explica mai bine cum se gasesc keyword-urile excelente si cele bune, voi recurge la un mic exemplu – un proiect de care ma ocup in ultima vreme.

Acum cateva saptamani m-am decis, impreuna cu un prieten, sa punem de ‘afacere’ pe roate. Daca ii putem spune asa.

Ne-am facut frumusel un link de affiliat la produsele firmei la care lucrez eu, si ia si baga advertising. Pana acum, am lansat site-ul cu vreo 9-10 post-uri publicate de mine. Eu ma declar multumita de proiect pana in acest punct. Vizite nu avem inca foarte multe, insa deja am inceput sa invat lucruri noi. De exemplu cum sa imi aleg un set de keyword-uri bune, sau chiar excelente. (Asta am invatat dintr-un seminar Niche Profit, tinut de Adam & Allen, disponibil aici: ).

In mare, trebuie:

1. Sa gasesti cuvinte cu suficient volum de cautari, incat sa merite efortul de publicitate

2. Sa fie suficient de putini competitori, astfel incat sa stii ca, daca iti organizezi eforturile ‘ca la carte’, mai mult ca sigur o sa iasa ceva.

Ca si regula generala, un cuvant este considerat keyword excelent daca indeplineste AMBELE condiftii de mai jos: 

  • sub 10.000 de rezultate, in Google, pentru keyword-ul respectiv – cautarea trebuie facuta cu keyword-ul intre ghilimele;
  • peste 1000 de cautari pe acelasi keyword.

Un keyword bun este cel care indeplineste aceste doua conditii, simultan:

  • intre 10.001 si 20.000 de cautari, pentru keyword intre ghilimele
  • intre 0 si 1000 de cautari pe acelasi keyword.

Ce ramane intra la categoriile keyworduri medii si proaste. Sfatul meu personal este sa nu te complici cu acestea.

Ok, dupa ce ai lista cu keyword-uri excelente si bune, te apuci frumos sa scrii articole in care sa le folosesti cu o frecventa decenta. Nici prea mica, dar nici sa exagerezi.

Ca si referinta, uite cum arata acum site-ul de afiliat la care lucrez in prezent, pe aceasta chema: FineCallingCards.com

Pana acuma  a adus trafic binisor, pentru un site lansat de 2-3 saptamani… O sa revin sa mai inpartasesc din progresele facute, cat de curand! 🙂

One response to this post.

  1. Este foarte importanta si scoaterea in evidenta prin boldare a unor keyword-uri, am vazut ca a-ti aplicat acest lucru la proiectul din exemplu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

